Toastmasters International
Webサイト(https://www.toastmasters.org)へのログインの際、e-mailでログインすると、毎回パスワード間違いで、パスワードの変更を余儀なくされている事象の解決策が、同WebサイトのLeadership Centralに掲載されていましたので、抜粋しておきます。
「Login Help — If you or a club member has difficulty logging in, use the Forgot Password feature. This will send an email prompting the member to create a new password. If the member is prompted
to reset their password each time they log in, this may be because their contact email address and username aren’t synced. This is an easy fix! The member should log in at www.toastmasters.org,
go to their profile, click on Edit Contact Information and Privacy, then click on Sync My Logins. If that doesn’t resolve it, contact membership@toastmasters.org. 」
https://www.toastmasters.org/Leadership%20Central/The%20Leader%20Letter/Leader%20Letter-October-2021/Club%20News-October%202021?utm_source=october_2021&utm_medium=email_campaign&utm_campaign=club_news
解決方法としましては、一度サイトにログインし、「Welcome XXX」をクリックして、プロフィールを表示し、「Edit Contact Information and Privacy」->「Sync My Logins」にて、e-mailとログインIDの同期を実行する、というものでした。
自分自身が困っていたので、スッキリしました。
お困りのメンバーの一助になれば幸いです。
Write a comment
ナカジ (Wednesday, 20 October 2021 12:11)
情報ありがとうございます!これに困っている仲間がいたので、解決策があって本当に良かったです。